Organiseer jouw bedrijfsfeest in feestzaal De Bonneterie nabij Haaltert
Je medewerkers, zakenpartners of klanten verrassen met een zinderend bedrijfsevenement? Bij De Bonneterie in Aalst, vlak bij Haaltert, zit je goed. Onze feestzaal, gehuisvest in het oude Du Parc, is niet alleen een stukje Aalsterse geschiedenis. Met haar 500m2 aan ruimte, is De Bonneterie de perfecte locatie voor alle soorten bedrijfsevents.
Een zakelijk evenement organiseren? Hiervoor kan je bij De Bonneterie terecht
Onze feestzaal met industriële vibes is de ideale ruimte voor jouw bedrijfsevenement. Benieuwd waarvoor je bij ons welkom bent? Ontdek ons aanbod!
Seminaries
Met een capaciteit van 350 personen is De Bonneterie zeer geschikt voor het organiseren van een seminarie of conferentie. Daarnaast kan de grote open zaal eenvoudig verdeeld worden in verschillende kleinere ruimtes, of is het plaatsen van een podium voor een gastspreker geen probleem.
De Bonneterie voorziet daarnaast alles wat je nodig hebt: van stoelen en tafels, over licht en geluid. Onze partner SOUND&CO neemt graag alle technische voorzieningen voor zijn rekening.
Netwerkevents
Connecties leggen met andere ondernemers en mogelijke prospects? Organiseer dan eens een netwerkevenement. In onze feestzaal kan je een hele avond lang praten en inzichten delen met gelijkgestemden. Daarnaast heb je bij het organiseren van een netwerkavond alle vrijheid. Zo kan je je gasten speeddate-gewijs laten kennismaken met elkaar, of hen inspireren met een boeiende spreker. En natuurlijk sluit je de dag af met een lekker hapje en drankje!​
Bedrijfsfeesten
De Bonneterie wordt vaak afgehuurd voor de organisatie van bedrijfsfeesten. Zo openden we de deuren van onze feestzaal al voor personeelsfeesten, recepties ter ere van een bedrijfsjubileum of nieuwjaarsdrinks.
​
​Zoek jij een locatie nabij Haaltert voor jouw volgende bedrijfsfeest? De Bonneterie heeft wat je zoekt!
Waarom kiezen voor De Bonneterie bij Haaltert?​​
Er komt vaak heel wat kijken bij de organisatie van een zakelijk event. Misschien overweeg je wel om een spreker uit te nodigen. Of je zoekt eventlocatie die voor alle gasten vlot bereikbaar is.
Feestzaal De Bonneterie biedt graag op al die vragen een antwoord. Ons ervaren team van event planners staat klaar om jouw bedrijfsfeest in goede banen te leiden, zowel tijdens de organisatie als op het event zelf.
​​​VLOT BEREIKBAAR VANUIT HAALTERT, GENT EN BRUSSEL
Onze eventlocatie ligt in de groene omgeving van het stadspark in Aalst, op een steenworp van Haaltert. Op slechts 10 minuten rijden met de auto of een twintigtal minuutjes fietsen, sta je al aan De Bonneterie.
Heb je gasten die van verder komen? Onze feestzaal is ook vanuit Gent en Brussel zeer vlot bereikbaar. Daarnaast hoef je het drukke centrum niet door: De Bonneterie ligt vlak bij de E40.
Ten slotte hoef je je geen zorgen te maken over parkeerplaats. De eventlocatie is voorzien van een grote, gratis parking.
CULINAIRE CATERINGOPTIES​
Ga voor culinaire hoogstandjes op jouw zakelijk event dankzij onze uitgebreide cateringopties. Een verfijnd driegangendiner, een uitgebreid buffet of creatieve hapjes? De cateraars waarmee we samenwerken zorgen ervoor dat elke maaltijd een feest voor de zintuigen wordt.
Bovendien zijn we flexibel en denken we graag met je mee om een menu samen te stellen dat perfect aansluit bij de sfeer en het thema van jouw event. Zo geniet iedereen, van vegetariër tot fijnproever, van een smakelijke ervaring bij De Bonneterie.
​
FORMULES OP MAAT​
​Zoek je daarnaast nog een dj of band, kelners of de gepaste decoratie? Neem dan gerust contact met ons op. Onze partner A Point Events helpt je graag met het realiseren van een totaalconcept op maat van jouw bedrijf en je gasten.​
ONZE TUIN
De prachtige tuin van De Bonneterie biedt eindeloze mogelijkheden voor jouw zakelijke event. Een stijlvolle receptie, een outdoor netwerkborrel of andere buitenactiviteiten, in onze tuin kan het allemaal. Ons team staat klaar om samen met jou een naadloze binnen- en buitenervaring te creëren die jouw evenement net dat tikkeltje extra geeft.​